এগৰাকী উপায়হীন চলচ্চিত্ৰ নিৰ্মাতা আৰু অভিনেতাই ভয়ংকৰ গুণ্ডাৰ ওপৰত জীৱনী নিৰ্মাণ কৰিবলগীয়া হ’ল। পিছে তেওঁলোকৰ বাবে এয়া কিমান ভয়াৱহ আৰু বিপদজনক হ’ব সেই বিষয়ে তেওঁলোকৰ অলপো ধাৰণা নাছিল । ক’বলৈ লৈছো চিত্ৰগৃহত চলি থকা বলিউডৰ নতুন ছবি ‘বচ্ছন পাণ্ডে’ৰ কথা। অক্ষয় কুমাৰ অভিনীত এই ছবিখন ২০১৪ চনৰ তামিল চলচ্চিত্ৰ ‘জিগৰথাণ্ডা’ৰ ৰিমেক। অৱশ্যে সেইখনো আছিল এখন কোৰিয়ান ছবিৰ ৰিমেক। অৰ্থাৎ বচ্চন পাণ্ডে হৈছে ৰিমেকৰ ‘ৰিমেক’।
বাঘৱালৈ স্বাগতম। এইখন এনেকুৱা এখন দেশ য’ত পুলিচসকলক দিনৰ পোহৰত গুণ্ডাৰ দ্বাৰা প্ৰহাৰ কৰা হয় আৰু সাংবাদিকসকলক জীৱিত ভাৱে জ্বলাই দিয়া হয়। ইয়াত গুণ্ডাসকলে কেৱল বন্দুকৰ ভাষা কয় আৰু সেই সকলোবোৰৰ ভিতৰত আটাইতকৈ কুখ্যাত হৈছে বচ্চন পাণ্ডে (অক্ষয় কুমাৰ)। এই হিটমেনজনৰ জীৱনৰ আধাৰত এজন চলচ্চিত্ৰ নিৰ্মাতা মাইৰা (কৃতি চানন)ই এখন ছবি নিৰ্মাণ কৰে আৰু ছবিখনৰ জনপ্ৰিয়তাই বচ্চন পাণ্ডেৰ জীৱন সলনি কৰি দিয়ে। মাইৰাৰ বন্ধু বিশু (আৰ্শাদ ৱাৰ্চী) এগৰাকী কৰ্মহীন অভিনেতা, যিয়ে অনিচ্ছা স্বত্বেও তাইক এই ধ্বংসাত্মক অভিযানত সহায় কৰিবলৈ সন্মত হয় আৰু এনেদৰে এক ৰক্তক্ষয়ী ৰোলাৰ কোষ্টাৰ যাত্ৰা আৰম্ভ কৰে।
এইটো এটা আকৰ্ষণীয় প্লট, কিন্তু দুখৰ বিষয় যে আমি ট্ৰেইলাৰত এই সকলোবোৰ দেখিছোঁ যিয়ে গোটেই কাহিনীটোৰ যথেষ্ট প্ৰকাশ কৰে। ‘বচ্ছন পাণ্ডে’ই কাহিনী কবলৈ যাওতে বাৰে বাৰে উজুটি খাইছে। উত্তৰ ভাৰতৰ শুকান আৰু শুকান দৃশ্যপটত নায়কে তেওঁৰ ভিণ্টেজ খোলা গাড়ীখনত ঘূৰি ফুৰিছে। নায়কজনৰ স্লো-মো শ্বট আছে আৰু এক আনন্দময় বেকগ্ৰাউণ্ড স্কোৰ আছে যি নিশ্চিত কৰে যে তেওঁৰ বেয়া কামবোৰে দৰ্শকৰ মাজত বেছি ভয় সৃষ্টি নকৰে। অৰ্থাৎ, ই কৌতুক সৃষ্টি কৰে নেকি?
ওহো, নহয়। কিয়নো কেইটামান কৌতুক বাদ দি (ট্ৰেইলাৰত দেখা গৈছে) ছবিখনত নতুনকৈ আৰম্ভ কৰিবলৈ আৰু বহুতো মচালা নাই। ছবিখনত বহু প্ৰতিভাশালী চৰিত্ৰ শিল্পীৰ আছে, যিসকল তেওঁলোকৰ অনবদ্য কমিক টাইমিংৰ বাবে জনাজাত। সঞ্জয় মিশ্ৰাৰ দৰে, যিয়ে গুজৰাটৰ অত্যাচাৰী কাৰ্যকৰী প্ৰশিক্ষক ভাৱেছ ভোপ্লোৰ চৰিত্ৰত অভিনয় কৰিছে, যিয়ে বাফাৰিয়া চাচা বা পংকজ ত্ৰিপাঠীৰ চৰিত্ৰত অভিনয় কৰিছে। যেতিয়া তেওঁলোকে তেওঁলোকৰ পাঞ্চলাইন দিয়ে, তেতিয়া তেওঁলোকে দৰ্শকৰ মাজলৈ হাঁহিৰ জোৱাৰ আনিছিল, কিন্তু তেওঁলোকৰ চৰিত্ৰবোৰ ইমানেই বিশৃংখল, যে দৰ্শক অতিষ্ঠ হৈ পৰে। আৰ্শাদ ৱাৰ্চীৰ দৃশ্য বেছি কিন্তু এনে ডাৰ্ক কমেডীত তেওঁ কেতিয়াও জিলিকিবলৈ সুযোগ নাপায়।
প্ৰথমাৰ্ধটো কাহিনীটো ছেট আপ কৰিবলৈ ব্যৱহাৰ কৰা হয়, কিন্তু আকাংক্ষিত গতিত আগবাঢ়ি নাযায়। সুখৰ কথা যে, কিছুমান সৰু-সুৰা বিবাদ আৰু প্লট টুইষ্ট আছে যি আপোনাক দ্বিতীয়াৰ্ধৰ বাবে অপেক্ষা কৰিবলৈ বাধ্য কৰে, অৱশ্যে চিত্ৰনাট্যই এটা কথা ক’বলৈ বহুত বেছি সময় লয়। সংগীতৰ ক্ষেত্ৰতো ছবিখন সফল নহল।
অক্ষয় কুমাৰে এনে উন্মাদ হত্যাকাৰীৰ চৰিত্ৰত অভিনয় কৰি আটাইতকৈ বেছি আনন্দ পায় যাৰ এটা বেকষ্টৰী আছে, কিন্তু ই কোনোমতেই বিশ্বাসযোগ্য নহয়। কৃতি চাননক ধুনীয়া দেখাইছে আৰু তাইৰ চৰিত্ৰৰ ভিতৰত ভাল প্ৰদৰ্শন কৰিছে। পাণ্ডেৰ প্ৰেমিকা ছফিৰ চৰিত্ৰত জেকলিন ফাৰ্ণাণ্ডেজ ইমান পুনৰাবৃত্তিমূলক আৰু সীমাবদ্ধ যে তাইৰ আগৰ বহুতো চৰিত্ৰৰ ভিতৰত পাৰ্থক্য বিচাৰি পোৱাটো কঠিন। অভিমন্যু সিং আৰু সহৰ্ষ কুমাৰ শুক্লাই ক্ৰমে পেণ্ডুলাম আৰু কান্ডী হিচাপে দৰ্শকক মনোৰঞ্জন দিছে।
একচন অনুৰাগীসকলৰ বাবে ছবিখনত পৰ্যাপ্ত বৰ্বৰতা আৰু ৰক্তপাত আছে যাক স্লিক ফ্ৰেমত দৃশ্যগ্ৰহণ কৰা হয়। এইটো ডাৰ্ক, একচন কমেডীৰ ধাৰাৰ এখন ফৰ্মুলা চলচ্চিত্ৰ। কিন্তু ছবিখন চাই থাকোতে আপোনাৰো মনলৈ আহিব এটা প্ৰশ্ন – এনে এখন মচলাধৰ্মী ছবিৰ ৰিমেকৰ প্ৰয়োজন আছিলনে ?
Bachchan Pandey-ৰ দৰে দাক্ষিনাত্যৰ ছবিৰ ৰিমেক সন্দৰ্ভত আপুনি কি ভাবে ? লিখি পঠিয়াওক আমালৈ। আমাৰ ই-মেইল আই ডি হৈছে : cinebarta100@gmail.com